Is de manier waarop je leest veranderd? Wil je meer of juist minder uit je abonnement halen? En dus aanpassen of opzeggen? Wij helpen je graag persoonlijk met het vinden van een passende oplossing.
Veelgestelde vragen
Wat is mijn opzegtermijn?
Dit is afhankelijk van het soort abonnement dat je hebt. Als je gebruikmaakt van een aanbieding, dan kun je het abonnement op vtwonen opzeggen tegen het einde van de kortingsperiode. Dat kan tot een maand voor het einde. Betaal je het reguliere tarief, dan is de opzegtermijn één maand.
Opzeggen kan gemakkelijk via onze online-selfservice bovenaan deze pagina. Ook kan je met korting een andere leesvorm proberen. Ontdek de mogelijkheden hier.
Hoe kan ik mijn nieuwe abonnement herroepen?
Je kunt je nieuwe abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van het eerste nummer. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling.
Het herroepen van je abonnement kan telefonisch via 088-5500107 binnen de standaard openingstijden. Het is ook mogelijk te herroepen via het herroepingsformulier. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit is verwerkt. Je kunt je abonnement niet online herroepen.
Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Dit is afhankelijk van de status van je abonnement. Je kunt kiezen voor een nieuwe kortingsperiode of overstappen naar een andere titel. Log in om de mogelijkheden te bekijken.
Wat moet ik doen bij een overlijden?
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je dierbare.
Dit is een verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. Wij helpen je graag met het stopzetten van het abonnement zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken. De stopzetting is direct en kosteloos en klantgegevens worden geblokkeerd voor verdere marketingdoeleinden. Je meldt het overlijden het snelst via het formulier 'overlijden'. Lukt het niet om het overlijden digitaal te melden? Dan kun je bellen met onze Nabestaandendesk op telefoonnummer 085-0004977.
Maak voor het doorgeven geen gebruik van de reguliere opzegmogelijkheden. Deze opzeggingen worden automatisch verwerkt en de klantgegevens worden dan niet direct geblokkeerd.
Staat jouw vraag er niet tussen? Ga naar klantenservice.